Thursday, February 17, 2011 | By: sHamiLa...

Penamaan Calon PRK MPP UMP


SAYA MERANCANG...
ALLAH JUGA MERANCANG..
SESUNGGUHNYA DIA SEBAIK2 PERANCANG...

Bismillahhirahmannirahim...

Melati kuntum tumbuh melata,
Sayang merbah di pohon cemara;
Assalammualaikum mulanya kata,
Saya hulur setulus bicara..

SELAMAT PAGI SEMUA WARGA DUNIA....

Untuk pertama kalinya saya memperkenal kan diri saya yg sebenarnya melalui perantaran dunia d hujung jari.....
dimana selama ni hnya d kenali Basirah Mawadah di medium sosial = FB...

STUDENT FACILITIES.. IS MY AIM!!! 

itulah perkataan yg hadir dari kotak pemikiran saya.... sempena KEMPEN PEMILIHAN MPP UMP

Dimana sy bertanding untuk fakulti kejuruteraan Elektrk dan Elektronik(FKEE)

SECARA RINGKAS TNTG SAYA....

Nama di beri.. Nur syakila Bt Jamal..
berasal dari kotamarudu, sabah..
berbangsa melayu...(sebab dilahirkan di perlis)
tetapi saya sebenarnya berbangsa bajau+bugis... (msti pelikkan?)
tp ramai yg judge sy.. berbangsa dusun... apa2 je la =)
saya mempunyai pasangan kembar yg sgt agresif Orgnya... Nursyasira Jamal
dimana, dia seorang NYDP di kolej tempatnya menuntut ilmu..
saya pelajar tahun 2 Dip EE..
sekarang menetap di pekan.. kdg2 loloskan diri ke gmbg (dsebabkn hal2 tertentu).
sebelum ni.. saya dilihat sorang yang...........................to be continue..

nak tahu lebih lanjut???
sila hadirkan diri anda,ke kampus pekan.. pd malam ni..... =p

sekian terima kasih....






0 comments:

Post a Comment