Monday, August 29, 2011 | By: sHamiLa...

hanya 1 Pinta ku.. padamu SAHABATku..

SAHABAT…


Jauh ku termenung.. di senja hari.
Teringat ketika ku di sekolah dulu, aku seorang yg sangat pendiam, takut dengan orang ramai..

Tp itulah kenangan.. dulu..kini. lain.   

Setiap manusia punya persepsi, maknanya sendiri dalam menilai persahabatan.
Iya. Walau aku telah bersuami, tp sahabat tetap sahabat2 ku seperti dulu.
Tetap sama di hatiku.

Aku tidak mengira berapa banyak mesejmu,
Aku tidak melihat manisnya senyummu padaku,
Aku tidak mengukur eratnya pelukanmu,
Aku tidak menunggu panggilan2 manjamu,
Aku tidak menginginkan mesranya layananmu,    
Aku tidak menantikan hadiah mahal darimu,

Segalanya2.. xda yg ku perlukan dan nantikan dari sahabat2 ku..
Hanya 1…
Hanya 1…

Adakah aku dalam setiap DOA2 mu??
Hanya itu yang ku mahukan darimu..

Hanya itu sahabat2 ku…


0 comments:

Post a Comment